Publications

Showing entries 101 - 120 out of 127

2006


Graf A, Koeszegi S, Gillesberger E-M, Auer-Srnka K. Intercultural Negotiation Patterns: An International Study of Computer-mediated Negotiations. In Seifert S, Weinhardt C, editors, Group decision and negotiation (GDN) 2006: International Conference Karlsruhe, Germany, June 25 - 28, 2006; proceedings. Karlsruhe: Universitätsverlag Karlsruhe. 2006. p. 177-178 doi: 10.5445/KSP/1000004570

Auer-Srnka K. Marketplace Anthropology. Unknown publisher, 2006.

2005


Srnka K. marketing.ethik.&kultur. Rainer Hampp Verlag, 2005. 341 p. (Schriftenreihe für Wirtschafts-und Unternehmensethik, Vol. 12).

Wagner U, Reisinger H. The Option of No-Purchase in the Empirical Description of Brand Choice Behaviour. In Baier D, Decker R, Schmidt-Thieme L, editors, Data Analysis and Decision Support, Festschrift für Wolfgang Gaul. Berlin: Springer. 2005. p. 323 - 334 doi: 10.1007/3-540-28397-8_35

2004


2003


Auer-Srnka KJ, Grohs R, Eckler I. Increasing Fundraising Efficiency by Segmenting Donors. Australasian Marketing Journal. 2003 May;11(1):70 - 86. doi: 10.1016/S1441-3582(03)70119-0

Reisinger H, Wagner U, Schuster M. Die Schätzung von Markentreue, Nichtkäuferanteil und Marktpotenzial aus Handelspaneldaten. In Leopold-Wildburger U, Rendl F, Wäscher G, editors, Operations Research Proceedings 2002. Berlin, Heidelberg: Springer. 2003. p. 127 - 132. (Operations Research Proceedings, Vol. 2002). doi: 10.1007/978-3-642-55537-4_20

Wagner U, Auer-Srnka K. Zur Bedeutung von Information im Marketing. In Dosoudil I, editor, Information und Wirtschaft - Aspekte einer komplexen Beziehung. Wien: Facultas. 2003. p. 25 - 52

2002


2001


Wagner U, Reisinger H, Russ R. Der Einsatz von Methoden des Data Mining zur Unterstützung kommunikationspolitischer Aktivitäten der Lauda Air. In Hippner H, Küsters U, Meyer M, Wilde KD, editors, Handbuch Data Mining im Marketing. 1 ed. Gabler Verlag/GWV Fachverlage GmbH. 2001. p. 875 - 888

Wagner U, Reisinger H, Schuster M. Extracting Brand Switching Behaviour from Cross-Sectional Information - Further Results. In Rethinking European Marketing, Proceedings from the 30th EMAC Conference. 2001

2000


Showing entries 101 - 120 out of 127