Publikationen Lehrstuhl für Marketing

Research-Highlights

  • Wagner, U. und Taudes, A. (1986): "A Multivariate Polya Model of Brand Choice and Purchase Incidence", in: Marketing Science, 5 (3), S. 219-244.
  • Taudes, A. und Wagner, U. (1985): "EXORB - A Program System to Examine to Order of Individual Brand Choice Processes", in: Journal of Marketing Research, 22 (2), S. 218-219.

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2021


2020


Glaser M, Reisinger H. Branding the Story: Avoiding Ad-Product Detachment in Narrative Ads. in Proceedings for the 49th EMAC Conference . Budapest. 2020


Wagner U, Hildebrandt L. Entwicklungslinien der quantitativen Marketingforschung im deutsch-sprachigen Raum. in Mattiaske W, Weber W, Hrsg., Ideengeschichte der Betriebswirtschaftslehre II. 2020


Wagner U. Kundenbindungsprogramme aus der Sicht des Marketings. in Kirchmayr-Schliesselberger S, Miernicki M, Weilinger A, Wimmer A, Hrsg., Handbuch Kundenbindungs- und Loyalitätsprogramme. 1 Aufl. facultas wuv. 2020


Poscher T, Enzelberger R, Heim K, Fina R, Steiner E, Wagner U. Overcoming consumption barriers for conscious food products: The relevance of measures encouraging individual sensory imagery. in Proceedings of the 11th EMAC CEE Regional Conference. 2020


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