Publikationen Lehrstuhl für Marketing

Research-Highlights

  • Wagner, U. und Taudes, A. (1986): "A Multivariate Polya Model of Brand Choice and Purchase Incidence", in: Marketing Science, 5 (3), S. 219-244.
  • Taudes, A. und Wagner, U. (1985): "EXORB - A Program System to Examine to Order of Individual Brand Choice Processes", in: Journal of Marketing Research, 22 (2), S. 218-219.

Zeige Ergebnisse 1 - 20 von 431

2021


2020


Glaser M, Reisinger H. Branding the Story: Avoiding Ad-Product Detachment in Narrative Ads. in Proceedings for the 49th EMAC Conference . Budapest. 2020


Wagner U, Hildebrandt L. Entwicklungslinien der quantitativen Marketingforschung im deutsch-sprachigen Raum. in Mattiaske W, Weber W, Hrsg., Ideengeschichte der Betriebswirtschaftslehre II. 2020


Wagner U. Kundenbindungsprogramme aus der Sicht des Marketings. in Kirchmayr-Schliesselberger S, Miernicki M, Weilinger A, Wimmer A, Hrsg., Handbuch Kundenbindungs- und Loyalitätsprogramme. 1 Aufl. facultas wuv. 2020


Poscher T, Enzelberger R, Heim K, Fina R, Steiner E, Wagner U. Overcoming consumption barriers for conscious food products: The relevance of measures encouraging individual sensory imagery. in Proceedings of the 11th EMAC CEE Regional Conference. 2020


Steiner E, Poscher T, Fina R, Steiner R, Heim K, Wagner U. Overcoming consumption barriers for conscious food products: The role of vivid sensory imagery. in Proceedings of the European Marketing Academy, 49th. 2020. 64790


Zeige Ergebnisse 1 - 20 von 431